حرف های کثیف

سلام

بالاخره این وبلاگ هم آپ شد

تو این مدت نظرات فشنگی دادین همه  مخصوصا تو....

همش پاک شد ....

می خوام  یه چیزی بنویسم ولی باز  پشیمون میشم

باز مینویسمو باز پشیمون و.....

مینوسمو دوباره پاره میکنم!

میخونمو خودم خجالت میکشموباز پارش میکنم!

خجالت میکشم از خودم  از  تو از ......

دیگه  میخوام  بچسبم  به خودم!

به  دوسال بی توجهی به همه به  دو سال  ادم  حساب  نشدن

به  دوسال  بازی... دوسال پر از  ترسو   هول  و تنهایی!

روزای  پر اضطراب که تو  زنگ میزنی  یا نه ؟

ترس اینکه زنگ  بزنمو  خودت گوشی رو  برنداری و  مادرت....

ولی  اون موقعها چه خوب  بود  کمتر  به هم  دروغ میگفتیم ، کمتر سرکار بودیمو !

این  دوسال مثل برق گذشت  وخیلی  چیزا  معلوم  شد

من تا حدی که میتونستم  یا  بهتر  بگم تا  توی  توانم  بود میخواستم  دروغ نگم

اگرم دروغی کفتم   یا مصلحتی  بود  یا   کوچیک       ولی تو.....

قبول دارم  از تو  زیاد انتضار داشتم

گفتم   صبها  زودتر  بیا   خونه  بیشتر     بیا  تو نت

تو میگفتی: اینو  بفهم  من دخترم

ولی اون انتضارای  منو  نمیشه   تکبر معنی کرد   اون ایینه ای  از  یه  عشق  صادقانه بودکه   طرفم هم  باید  با عشق  تو   اون ایینه   نگاه کنه

یه مدت  مریض   بودی و  یکی  رو فرستاده  بودی که  مثلا  به دوستات  بگه  حالت خوب نیستو  نمیتونی  بیای.....

اونم  شد  باعث  دلواپسی من  و   سنگ   صبور  بقیه !

درسته  من   مثل Sp نتونستم    زیاد حالتو  بپرسم   چون  شمارتو  نداشتم

اون داشتو  من  نداشتم!

بعدا  حالتو  پرسیدم   خیلی  نگرانت  بودم

میخواستم دلواپسی خودمو  با    بقیه  شریک  کنم    ولی  نشد

شایدم چون اون کارو من   مثل اون  با  عشق انجام ندادم  فراموش   شده؟

یادته  با چه  التماسی  شماره موبایلتو گرفتمولی  بقیه  شماره  راحت میگرفتنو  میزاشتن  برای  روز  مبادا!!!

حتما جز  اخرین  نفرایی  بودم که  شماره  داشتم  نمیدونم؟

یه روز   که گیج خواب  بودم، ساعت ۷ صبح بود.

برای اولین بار تو زنگ  زدی ! منم خواب خواب، چیز  زیادی  نگفتم

تو گفتی : اخی  برو  بخواب

بعد که از خواب  بیدار  شدم دیگه تو پوست خودم  نبودم  انگار  میتسوبیشی  زده بودمو....(اکس)

تلفونا  زیاد  شد

منم  بیخبر از همه   جا  زیاد  زنگ میزدم   ،  بدون  اینکه  بدونم   بقیه هم  زیاد  زنگ  میزنن!!!!!!!

حالا که  فکرشو میکنم   و میبینم که هر بار  من  زنگ میزدمو تلفنت اشغال بود  یا sp بوده یا  فلانی  و فلانی  از  خودمو  کارام  بیزار میشم

روز  زلزله شاید کمی  دیر  زنگ  زدم(  یعنی  دیر تر  از  بقیه)

ولی  همون موقع که از  سر کار اومدم  زنگ زدم.

با زلزله هم  زیاد  سروکار ندارم  که بگم   هر جا میری  اب  هم  ببر!

روز  تولدتو یادم بود  و هست  تا اخر  عمر

چون من  با یه نفر  سرو کار داشتم  تولدتو  یادم  موند  ولی  تو......

بعدشم  ماجرای اون کاپشن کذاییو....  ولش کن درباره اون هیچی نمیخوام بگم

کاش فقط  تو  یه زنگ میزدی( نمیگم  بهت میگفتم  فقط  سه کلمه میتونی  بگی   ولی  خرجتم  زیاد نمیکردم) و نمیگم میخواستی  اصرار کنی  نه نه!

خونتونو  عوض کردی  مثل من  !!!

یادته  عید   این مسج رو دادی

                        Have a year white as milk
                                     Soft as silk
                                 Sweet as Honey
                                 and full of money
                               Happy new year 1383

بعدا فهمیدم اون مسیج هم  مال  اونه....  حالم  بهم  خورد

تواین دوسال   من به خیلیها  بدهکارم  در   عوض از  هیچ کسی  طلبیکار  نشدم!

من بدهکارم به  بچه های  روزی

بدهکارم  به  شهروز  به   رویا    به مهدی SP

بدهکارم  تا اخر  عمر  به مهدی !!!  خیلی  چیزار و  بام  روشن کرد

چیزایی  که  من  اصلا تصوشو نمیکردم  !!!!!!!!!!!!!!

بدهکارم به  شهروز چون حس  حسودیمو با اون  تجربه کردم  . خودمو  تو غالب  اون خالی کردم!!

بدهکارم  به  سمیرا  همکارت     اونم  اذیتش کردم   اون  بهم  تذکر  داده بود

بدهکارم به  نازنین  ،  اونم  بهم  تذکر داده  بود  ولی من.....

از  همه  بیشتر  بدهکارم  به خودم!  خودمو   بد جوری گول  زدم

این خرفا  رو  قبلا  باید میزدم  ولی  نخواستم   ۲۰ دی  تورو  خراب کنم

تا الانم  صبر کردم   تا  بقییه  کار خودشونو  بکنن!!!!

چند روزه که دیگه   بهت  زنگ  نمیزنم     ،،،،،،،،   نمیتونم  بزنم

دیگه  گریه  هاتم  اثر  نمیکرد  این اخریا،  فلبم دیگه  سنگ   شده!

این مدت   با تو  بودن  خیلی  چیزا  به من  یاد داد

یاد داد  اگر  کسی  بهم  گفت دوست دارم   تو  دلم  بخندمو     برم    سراغ  نفر  بعدیو...........................

یاد داد اگه کاری  رو با عشق  شروع کردی  و با  عشق  بری  جلو   ....   یا میخوری  زمین   تا  میکوبنت  زمین..

فکر کنم  دیگه  یاد گرفتم  با  زندگی  بر خورد کنم؟

میخوام  از این به  بعد چکش  خور  نباشم  ....  خود  چکش  باشم!

یاد گرفتم  طرفمو  همیشه  بزارم تو کوره  احساساتم  و   بشکلی  که خودم میخوام درش  بیارم     هر جور  که  بخوام...  بعدشم  نفر  بعدیو  بعدی ...........

بعضی وقتها   وسوسه میشم  زنگ  بزنم  ،  ولی  این  تیکه  کاغذ  با کلمه هایی  که  دورشون  خط کشیدم  روزی  صد بار  میخونم.و  همیشه  جلومه:

{روز تولدت بهت گفتم من میخوام بهت تلفن بزنم.
گفتی نه همین قبوله.
گفتم من باید تلفن بزنم و اصرار کردم.
جمعه بود.ظهر بود که راضی شدی و گفتی فقط سه کلمه میتونی بگی.
فقط سه کلمه.
و زنگ زدم...
گفتم سلام...و خندیدم..ذوق کرده بودم...تولدتو تبریک گفتم و بازم خندیدم...خندیدن هم که کلمه به حساب نمیامد}

۲ـشماره هامونو بهم دادیم و قرار گذاشتیم به هم زنگ نزنیم.گفتی داشته باش برای روز مبادا.
زنگ نزدیم اما گاهی..نه؛بیشتر از گاهی برای هم مسیج
دادیم.

اینارو میخونمو  از  تلفن  دور  میشم  ،  بیشتر میخونمو نفرتم  زیادتر  میشه  و   زیادتررررر.

ولی  نفرت  من   و ابراز  اون  با  SP فرق  داره  . من نمیتونم کارای اونو  بکنم

چراشو نمیدونم   شاید  به خاطر حرمت  روزای  قبل؟

شایدم نمیخوام    نمیدونم!!!!!!!!!!

تنها کاری که میتونم بکنم  اینه که کنار بکشمو    بی خیال  همه  چی  بشم

شایدم اون ماجرای  sp   واون ماجرای   واقعی  دخمه  یه جور  انتقام  باشه     شایدم  تقاص؟

شایدم  یه جور  تلافی؟   یا   یه جور   سبک  شدن از  بار  گناه  نمیدونم

من همیشه میگم  ادما  ضربه هایی که  توی  زندگی میخورن   به خاطر  اعمال خودشونه!!!!!!

عشق  یطرفه  مثل خیابون   یکطرفس!

باید زود متوجه  بشیو  از کوچه  پس  کوچه هاش   فرار کنی۱

به  هر حال  من  بدهکار، راضی به اذیت   هیچ کس  نیستم خودم  با بقیه  جبران میکنم

من نمیدونم چرا این چند روز هر کاری میکنم نتیجس بر عکس میشه

اون متن خیلی جمع بندی ها رو بهم ریخت خیلی معادله هارو هم عوض کرد

اون یادداشت برای این بود که من فحش خورم ملس شه نه اینکه همه بیان حرفای منو  تصدیق کنن

معلوم شد من هنوز  درست  شما ها رو  نمیشناسم!!!

متن جوابیه:

در  ذکر  رویای  شیرازی..

ان مخلص مقتدی ، ان مقتدای مهتدی ، ان شمع سابقان ، انصبح صادقان ،ان فقیر غنی ...   رویای شیرازی:

رویا  اگر من ان متن رو نوشتندی و به تو گوشزد کردندی که خوانندی ، برای این بود که ازت معذرت خواهی کردندی ، نه اینکه امدندی اینجا اراجیف ذکر کردندی.

که این حال از تو  بعید  نبودندی چونکه در کله شریف مقداری کاه  بودندی.

به هر  تقدیر میان من  وتو  اسراری بودندی(مثل اون فراریه  و اون همسایه کذایی) که  باز هم تو انقدر  مرد بودندی که  هیچ جا ذکر  نکردندی................

در ذکر  شهروز خاک اره

آن مقتدی مشهور ، آن شیخ اخلاص ، آن مشتاق بی اختیار ، آن منتهی مذکور  جناب  شهروز ذکر  زیادی  دارد.

جناب  شهروز از  شما هم دعوت کردندی که امدندی.

ولی  شما امدندی  و به  ساسان فحاشی کردندی ، در  صورتی که من ان متن رو  نوشتندی و اگر  ان  به مذاق شما  خوش  نیامدندی باید به من  کمال بی احترامی  رامیکردی و لی برعکس کردندی و به من هیچ نگفتندی.

شما که خود را مصلح  اجتماعی دانستندی  باید ازش طرفداری   واقعی میکردندی وحق به   بقیه هم میدادندی چون دوست شما  زیاد اشتباهکردندی (فقط توانستندی که شکلات داییت  را  با  او تقسیم کردندی)

و این را  هم باید میدانستی که این کار ها که  الان sp   با باران کردندی  شما  هم قبلا بدترش  را  کردندی  اونم  با  اناهیتای  روزی!!!!!!!!!!!!

اگر شما از  ادمینی  افتادندی و اون فحاشیها  رو کردندی ،  نتوانستی به sp  حرف زدندی چون  تو هم از  انسانیت به  دور بودندی و دوباره   اون فحش ها  را به  رویای  شیرازی کردندی.

پس تو هم لایق نبودندی برای احقاق حق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ضمنا  هر موقع  که  شماره  من  را خواستندی  به خودم  بگو  نه   به  اون.....

ذکر مهدی  اسپایدری

ان هدف  تیر ملامت ، ان فضایل خزانه ای ،ان رجال مجردی ، ان کمال مشرفی ،

ان صدف دری  مهدی  اسپایدری بسی جذاب  بود

مهدی  اسپایدری من اخر  نفهمیدم اینجا از کی  طرفداری میکنی.

ولی معلوم الحال تو هم  مثل من متهم بودندی.   ولیکن گناه تو  سنگینتر بودندی و تو مورد غضب قرار گرفتندی.

چون گناه تو  هجوم  به خلوت دیگران بودندی  و   قبول اینکه کنار گذاشته  شوی  برای تو  سخت  بودندی.

ولی من اینرا راحتر قبول کردندی  . چون  بار گناهان من  سبکتر بودندی    و تو در عالم رفاقت خیانت کردندی!!!!!!!!!!!!!!!!!  ؟؟

بهانه های تو  قبول نبودندی.  اون چجور  ایدی  حک  شدندی  که نمیتونستندی  پسوردو  عوض کردندی  که دیگران با اون فحش  و ناسزا  ندادندی.

به هر حال هر کسی  یه چیزی از  درون خودشو در این دنیای مجازی  نشان دادندی  و  هیچ  عقل  سلیمی این  بهانه ها  رو   قبول نکردندی (  به  برسد به   عقل ناقص من )  !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به  هر حال ما که  بی خیالی  طی کردندی  ...  تو هم  بکن  چونکه  عذاب چنین ادمهایی  فقط بی محلی بودندی.

برو به زندگیت  رسیدن کردندی  وبزار  شر  بخوابیدندی.

و اینم  بگم  اگر اون متن  رو  برای من نوشتندی  ( متن  اسپایدرمن )  من  دنیا  را   برای اون  خواستندی ولی تو برعکس کردندی...............

ضمنا  جناب مهدی  خان  حق کپی رایت از وبلاگ من انحصاری بودندی 

ذکر مژگان بارانی

ان بحر اندوه ،  ان  راسخ تر از کوه ،ان افتاب الهی ، ان  اسمان لامتناهی ، ان  عجوبه ی ربانی   مژگان بارانی

بارانی تو چه   شری   بپا کردندی  و  چها  نکردندی  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی تو دوستات  و دشمنات  رو باید  شناسندی  و  منو در  زمره  دشمنان  بی بخار  بحساب   اشناختندی!!!!!!

اما بارانی تو هم برو به زندگیت  رسیدن کردندی  چون اگر  ۳۰ سال هم  در وبلاگ جدیدت از خودت  دفاع  کردندی   باز  محکوم بودندی 

چون  تو هم در  رفاقت خیانت کردندی  و  ابزار  های   احساسی  رو  سپر خود کردندی.....

اگر اونوقتها  الانو میدیدو  اینده  نگر بودندی،  هیچوقت اون کارها رو نمیکردندی

وبه جای  اینکه  وبلاگ جدید زدندی  و فقط  تو   و   اسپایدر  در ان   از خودتون  دفاع کردندی  بهتر بود توی مسنجر  حرفای خودتونو میزدیدو  اون مزخرفاتو همه  نمیدیدن  وبه  شما نمیخندیدندی.

در اخر این گفتندی  :  هر کدام  شما که  فکر میکنه   حق  با  اون  بودندی  ( که نیست)  بی محلی کنندی  و بی خیالی  طی کنندی.........

تو اون وبلاگ  فقط  یه بار اون نظرات  را خوانندی  و خندم گرفتندی چون به ترتیب  این بود  ۱ مهدی ۲ باران ۳ مهدی ۴ باران  و............   انگار  هر کدوم منتظر بودندی  اون  یکی  نظر دادندی  تا اینم  بده.

و دیدم  باز  دستخوش احساسات   شدندی و از خونه  برای هم  تعریف کردندی.

باز از اون وبلاگ  بوی خیانت  به  مشام  من  رسیدندی   .  برای همین  من  نه  اونجا   نظر دادندی  و نه  اونجا  دیگر امدندی  و شما  ها با  خاله بازی  با هم خوش باشندی  

مردم  از   بس گفتم دندی  بندی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ضمنا از حرفای من  ناراحت  نشید  اینا  همه  شوخی  بود

پارسا جون !  همه تنهاییا با من  رفیقن

نظرات 26 + ارسال نظر
به شکوه عشق جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ق.ظ http://magic-love.myblog.ir

نمیدونم والا ؛
با حرف هایی که زدی شوکه شدم !!
خدا نکنه که آدم خودش رو گول بزنه !!
با اینکه میدونیم آخرش چی میشه ..
ولی بازم خودمونو میزنیم به خری ..
البته شما رو نمیگم .. جسارت نشه .. خدایی نکرده ..
من خودم رو دارم میگم ..
البته این رو بدون همه همین رو میگن :
که شماره شون رو داشته باشیم برای روز مبادا
روز مبادا زنگ زدن چه فاییده داره ؟
اصلاْ از نظر اونا روز مبادا کی هست ؟
نمیخوام چیزی بگم ..
ولی بدون ۸۰٪ من هم مثل تو هستم ..

ای بابا دیگه دیره

وبلاگ بانک سرمایه سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.sarmayeh-bank.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خیلی خوب و جالبی دارین
منکه خوشم اومد
اگه وقت کردین به سایت ما هم سری بزنین
خوشحال میشیم
http://www.sarmayeh-bank.blogfa.com
/http://www.sarmayeh-bank.blogfa.com

حتما

مانی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ب.ظ http://mani2000.blogfa.com

سلام باران !!! خیلی خوشحالم که باز باریدی واقعا میگم !! سه کلمه : خوش اومدی ! بمون .

مانی جان سلام دست روی دلم نزار

علیرضا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ب.ظ http://sunflower2008.mihanblog.com

سلام
تبادل لینک یا لوگو می کنی؟؟؟

خبر میدم

با هم برقصیم شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.dance2gether.blogspot.com



سلام به همه؛
اگر یک بیوگرافی کامل به همراه عکس از بازیگر، خواننده و ... محبوب خود می خواهید فقط کافی است به وبلاگ Dance Together مراجعه کنید.
همه چیز درباره افراد محبوب شما.
منتظر شما هستم.
www.dance2gether.blogspot.com

یادداشت های شبانه دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://halone.blogfa.com

اینا چیه این همه اینجا نوشتی هیچکی به تهش نمی رسه
ولی خوشم میاد اول جوونی به تجربه خوبی رسیدی ولی رفیق اونا رو حفظ کن فقط یک تجربه نباشه که بریزی دور فردا با یک لبخند گول نخوری و همه چی نو روزی از نو
رفیق پای حرفات و عهدت به خودت باش

ته نداره دیگه تازه فهمیدی

شمیلا و فرهاد چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:44 ق.ظ http://khalvatgah-yek-ashegh.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید اگر تبادل لینک می کنید با من تمای بگیرید
موفق باشید

چشم

DR.Gossip شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.danceage.com/gossip


سلام به همه دوستان گلم؛
امروز میخوام شما رو با بزرگترین و پربیننده ترین وبلاگ خبری در مورد بازیگران هالیوود و همچنین عکسهای زیبا از بازیگران و خواننده های معروف آشنا کنم.
پیشنهاد می کنم حتما سر بزنید.
اینم آدرسش:
www.danceage.com/gossip

یه غریبه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام.

من یه غریبه ام که آدرس وبلاگ شما رو از یه سایت دیدم و اومدم.
راستش مثل همیشه از نت متنفر شدم و نفرین کردم به اونایی که رسم کردن احساسات خودمونو حروم کنیم.
آدما میان توی نت به هم دروغ می گن و بعدش حتی اگه عاشقم بشن قدرت اینو ندارن که بگن دروغ گفتن.بعد همدیگه رو بازی می دن.بعد یاد می گیرن که احساسات همدیگه رو به بازی بگیرن.انتقام یکی دیگه رو از بقیه می گیرن.بعد و بعد و بعد ....
آخرش میشه اینکه اون روزی که باید عشق و احساس مایه بذارن دیگه هیچی نمونده جز بدبینی و شک و تردید و هرچی احساس منفیه.
خدا لعنت کنه ....

تینا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.BNEGHAB.BLOGFA.COM

واااااااااااااای عجب حرفای پیچیده ای!!!
من آخر نوفهمیدم نویسنده ی اینا دختره یا پسر!
اصلا راست بود یا دروغ؟؟؟
اولش که داشتم میخوندم حدسیدم که باید دختر باشه چون دخترا معمولا انقدر با احساس مینویسن
یه کم که بیشتر خوندم گفتم نه به احتمال قوی باید پسر باشی به خاطر غلط املایی هایی که داشتی!!
بچه جون انتظار اینجوریه که من نوشتم نه اونجوری که تو نوشتی
ولی آخرشم متوجه نشدم که من نوفهمیدم یا تو خیلی واضح نگفتی!!!
صبور باش و تنها
سر به زیر و سخت...
ت...ی...ن...ا

قدیما دختر بود نویسنده الان پسر ...... یه روز میفهمی!!!!!!!۱۱۱

تبلیغات شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.sharemation.com/advercross/1.htm

روشهای تبلیغات اینترنتی

http://www.sharemation.com/advercross/1.htm

مصطفی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.3ren.blogfa.com/

سلام
سایتت خیلی با حاله
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
یه سری هم به ما بزن
منتظرم

بازم چشم

علیرضا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.e-gold-farsi.mihanblog.com

اگه تبادل لینک خواستی لینک وبلاگ منو بذار تو وبلاگت خبرم کن تا منم همین کارو بکنم
علیرضا

بروی چشم

اوبل ایکس سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ق.ظ http://obelx.mihanblog.com

سلام کس شعرات به درد عمت میخوره لطفا اگه میخواید نامه فدایت شوم و یا از این کس شعرا بگید توی نامه محرمانه بنویسید وقت مردمم نگیرید ایمیل و واسه همین گذاشتن اراجیف تا چه حد؟

کسی شما و دعوت نکرد بی ادب!!!!!!!!!!۱

نیلو فر پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.abrakemehr.blogfa.com/

راستش خودمم یه جورائی راوی این قصه ی تکراری ام . اما خوب که فکر می کنم می بینم ابر وجودم حیفه با این حرفای کثیف لک بشه.
بارون خوب به ابرک من هم سری بزن.

چشم

meisam جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.pesarbala.com


سلام
خوبی شما ؟
من مدیر سایت پسربلا دات کام هستم!
اگر تبلیغ متنی از سایت شما بکنم حاضرید یه لینک ثابت در لینک باکستون واسم بذارید ؟
اگه مایل بودید به من میل بزنید!
( اسم وبلاگتون رو ذکر کنید )

مرسی

ایمان یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ق.ظ http://www.kohkan.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری من که روزی2 .3 بار سر میزنم .موفق باشی
راستی نظرتون درباره تبادل لوگوبا وبلاگ من چیه؟
منتظر جواب شما هستم
www.kohkan.blogfa.com
ضمنا شما می توانید
با قرار دادن لینک باکس ما در وب سایتتون بازدیدای وبتون 10برابر کنید
بعد از قراردادن کد لینک در قالب اصلی وبتون لینکهای خودتون برای ما ارسال کرده تا در تمام سایتها مورد دید بازدید کننده ها قرار گیرد
آدرس لینک باکس
www.ragbesoos.mihanblog.com

دختری از جنس باران جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.2neshan.com

این متن بلند بالا شوخی بود ؟؟؟ اما این حرفا همش از اعماق قلب بود. بوی عشق و احساس از توی تک تک کلماتش میومد؟؟؟؟؟

بوی اون عشق تبدیل به بوی فاضلاب شد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام و امیدوارم حالتون خوب باشه. من از پشتیبانان سایت شرکت کامپیوتری دکتر دیتا هستم. یه پیشنهادخوب داریم. اگر شما یکی از بنرهای ما را در قسمت بالای وبلاگتون (بصورت ثابت نه متحرک مانند گیربده) قرار بدین ما نیز در مقابل اولا لینک شما را در سایتمون قرار میدهیم. ولی جالبتر از اون ما توسط طراحان حرفه ای گرافیکمون برای شما یک هیدر بسیار زیبای برای بالای وبلاگتون با انواع عکس و متن طراحی می کنیم. ثالثا یک بنر فلش بسیار زیبا نیز در هر سایزی بخواهید طراحی می کنیم. در صورت تمایل به همکاری می توانید از صفحه ارتباط با ما (بخش پشتیبانی) در سایت ما مکاتبه کنید. پاینده و موفق باشید.

روش فکر میکنم

آبدارچی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.iranroozi.blogfa.com/

سلام . نمیدونم هنوز همون باران توی این وبلاگ مینویسه یا نه همون بارونی که یه بار بهش گفتم به بچه ها بگو کنار چیه مثل زالزالکه یادته ... هیچی ندارم برای گفتن

دیگه مردن اسان است پارسا

َعلی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.alir8.mihanblog.com

دوست عزیز وبلاگ با حا لی داری اماده ی تبادل لینک هستم لینک من را با نام

**چه عکس هایی از دختر وپسر ایرونی و حوادث** بزار و بعد به من خبر بده و نام لینک خود را برای من بنویس تا من لینک شما را بزارم

سعید جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.taraneh21-box.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
شما می تونید برای بالاتر رفتن آمار وبلاگتون لینک باکس هم همه رو در اندازه واقعی توی وبلاگتون قرار بدید و بعد به اون لینک بفرستید.
(لینک باکس هم همه با روزی 60000 نفر بازدید کننده)

تنها منو که یاد میاد.. شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.takzang1.blogfa.com

چرا حرفای کثیف؟؟؟؟؟؟؟

زندگی دو روز است

تنها منو که یاد ت میاد.. شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ

چرا حرفای کثیف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه حرف تمییزی هست؟؟؟

ادمین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ق.ظ http://linkbox20.mihanblog.com

با سلام..
نحوه افزایش آمار وبلاگ شما تا چندین برابر...
و تبلیغ لینک شما در بیش از چند هزار وبلاگ و پر محتوا کردن سایت شما در موتورهای جستجو.......
و یه حرکت استثنایی واسه وبلاگ هایی که ......
www.linkbox20.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتم.
با بهترین آرزوها....... پیروز باشید

یونس دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://erthy.tk

سلام
وبلاگت خیلی قدیمیه
ولی چرا نمی اپی
تا بعد

دلم اهل شکایت نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد