اگه بارون نیاد چی ؟

اینجا بوی نم میده دیگه.... گفتم یه دستی به سر  و روش بکشم .. یه غالبی عوض کنم  

شاید یکم بوش بره... 

......... 

  

بارون
یه شب وسط تابستون
به بارونه نم نم
راه بری و راه بری و راه بری
موقعه راه رفتن تب می‌کنی
سیگار هم شاید
فکر هم نمی کنی
فقط سرتو میندازی پایین و کفشاتو نگاه می کنی
چترتو هم جا گذاشتی
دعوامون شده بود ٬‌ تو بعد دعوا اومدی از خونه بیرون
من چترو دیدم
برش می‌دارم و مدواَم دنبالت
من دنبالت میام ولی تو که نمیدونی که
سرت پایینه
داری کفشات رو نگا میکنی
بعد میینی روی سرت بارن نمی ریزه دیگه
سرتو میگیری بالا،
میبینی یه چتر سرمه ای بالای سرته
سرتو میچرخونی و منو پشت سرت می‌بینم که چترو بالای سرت نگه داشتم که خیس نشی
ولی من که خیسه خیسم
میگی سرما میخوری،  

 میگم به درک  

 

................

 دلم تنگه
خیلی هم تنگه
خیلی هم گرفته
نمیگم واسه چی ، واسه کی ،‌ چرا .
دلمم میسوزه
فکرشو هم میکنم
ولی به خودم میگم فکرشو نکن
میگم عیبی نداره
خوب میشی
بزرگ میشی
با خیلی چیزای دیگه
که ولی گول نمیخورم
که ولی دلم هنوزم میسوزه ، میخوادش ، تنگشه ...

 

خسته‌ام ... از نگفتن . میدانی ... چشمانم دلتنگ سخن گفتنند ...

کو نگاهی که حرفم را بشنود ... میدانی ..

. نگاهم با نگاه تو سخن‌ها دارد ٬ حرف‌ها ... دلم هوای سکوت کرده است.

سکوتی سرشار از ناگفته‌ها ... سکوتی با آهنگ یوسف٬ بوی پیراهن یوسف

 

................. 

 

 

درد دارم
نمیدونم کجا
نمیدونم چی
ولی میدونم که درد دارم.  
 
.........
آره خب.
میترسم.
.........
 
دنیا جای خیلی ترسناکیه میدونستی؟ 
...........
 
یه جور معصومیت وحشتناک
وحشتناک
وحشتناک
وحشتناک
وحشتناک 
 
 
............ 
  

 

  
 
 
................ 
 

چرا آدما اینقده خنگ شدن ؟!! نکنه من انتظارم زیادیه؟!!

اصلاْ حال نمکنم دوستام معنی نگاهام رو نفهمنا .

من خیلی وقتا سعی میکنم با نیگا کردنم حرف بزنم .

یه نگاه ساکت میتونه یه دنیا حرف رو با خودش همراه داشته باشه !!

چرا ملت نمیفهمن اینو ؟!! چرا داد زدن منو نمیشنون ؟!‌

چرا التماس کردن منو نمیفهمن ؟! چرا شاکی شدن منو نمیگیرن ؟!!

هی اونوقت میپرسن چیه چرا اینجوری نیگا میکنی !! مثلاْ وقتی ...  

 

 

 

............. 

 

یه خرابه بود
یه روح بود
با یه ماه ‌٬ که پشت ابر بود 

 

 

............... 

 

 

هر چی بیشتر فکر می‌کنم بیشتر به این نتیجه میرسم که دوست داشتن

 و عاشق بودن هیچ ربطی به هم ندارن. یعنی دو جنس مختلفن که فقط

بعضی چیزاشون شبیه همه . ولی هر چی بیشتر سعی میکنم ٬ بیشتر

 از این نمتونم توضیح بدم.

فقط نمدونم چرا هیچکس با من موافق نیست 

 

 

................ 

 

میدونی٬ فرق من و تو اینه که ما هر دو عاشقیم ، ولی ... من میدوییییدم ،

 تو میدویییدی ....

 

 

.............. 

 

 

استعداد عاشقی . استعداد عاشق پیشگی . استعداد دیوانگی .

 

 

...............  

 هی دختر ، وحشی باش ... و معصوم .  

 

 

...............